Monday, September 17, 2018

Tele Bantuan Bagi Insuran Takaful Malaysia

Perkhidmatan Tele Bantuan

Kami bersedia membantu

Kita tidak dapat meramalkan bila kita akan mengalami kerosakan kereta – sama ada kenderaan kehabisan bateri ataupun tayar pancit. Jangan khuatir, kami bersedia untuk membantu anda melalui perkhidmatan Tele Bantuan kami.

Apakah Tele Bantuan?

Tele Bantuan merupakan program bantuan kecemasan kereta 24/7 yang disediakan untuk semua peserta yang layak dibawah perlindungan Takaful Motor Persendirian Komprehensif*.

Apakah yang dilindungi dibawah Tele Bantuan?

  • Kerosakan
    Jika kenderaan anda mengalami kerosakan, anda layak untuk mendapatkan perkhidmatan berikut:
    • Pembaikan Kerosakan Kecil di Bahu Jalan 24/7
      Pengendali perkhidmatan Tele Bantuan kami akan membantu dan membaiki kenderaan di bahu jalan dengan kos buruh percuma sehingga 2 jam. Pembaikan kerosakan kecil di bahu jalan adalah pembaikan yang boleh dilakukan di tempat kejadian. Sebagai contoh perkhidmatan “jumpstart”, penukaran bateri atau tayar, penghantaran kecemasan petrol dan/atau kerja-kerja pendawaian kecil. 

      Walau bagaimanapun, semua kos lain yang terlibat termasuk penggantian alat ganti kenderaan semasa pembaikan dan caj tol, jika ada, akan ditanggung oleh anda.

    • Perkhidmatan Tunda 24/7
      Jika kenderaan anda tidak boleh dibaiki di tempat kejadian, pengendali perkhidmatan Tele Bantuan kami akan menyediakan perkhidmatan tunda percuma dari tempat berlaku kejadian ke bengkel panel Takaful Malaysia yang terdekat, ​sehingga 50km bagi setiap kejadian. Untuk jarak tambahan yang melebihi 50km, anda perlu membayar kos tambahan iaitu RM2.00 bagi setiap kilometer.
  • Kemalangan
    Jika kenderaan anda terlibat dalam kemalangan, pengendali perkhidmatan Tele Bantuan kami akan menyediakan perkhidmatan tunda percuma sehingga jumlah maksimum sebanyak RM200 ke bengkel panel Takaful Malaysia yang berhampiran.

Nota:
  1. Perkhidmatan Tele Bantuan hanya terdapat di Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.
  2. Sila klik di sini untuk situasi/perkara yang tidak dilindungi di bawah P​erkhidmatan Tele Bantuan.

Siapa yang perlu saya hubungi sekiranya berlaku kerosakan kenderaan atau kemalangan?

Sila hubungi nombor talian 24 jam Tele Bantuan kami di 1800-888-788 untuk bantuan.
Atau Call / Whatsapp 0135133241  - Ejen Takaful anda. 
Penafian:
Takaful Malaysia mempunyai hak untuk mengubah manfaat dan pengecualian untuk Program Tele Bantuan tanpa memberikan notis awal kepada peserta yang layak.
​​​​​​​​​

Sunday, September 16, 2018

Perlindungan Insuran Tambahan Kenderaan

Adakah anda memerlukan insurans perlindungan tambahan buat kereta anda?
Senarai perlindungan paling popular dan penting buat anda.

1) Perlindungan Cermin (Windscreen Cover)
📝️Perlindungan cermin depan melindungi anda daripada kerosakan pada cermin anda. Manfaat pelan ini adalah apabila terdapat tuntutan terhadap cermin kaca anda, syarikat insurans akan membayar untuk pembaikan / penggantian cermin anda.

2) Penama pemandu (Named Driver)
📝️"Penama Pemandu" adalah seseorang yang boleh memandu kereta atau motosikal yang diinsuranskan dengan izin pemilik dan dilindungi oleh insurans dengan keistimewaan yang sama dengan pemiliknya. Di Malaysia, anda boleh meletakkan dua pemandu ke dalam polisi motor anda secara percuma. Mana-mana pemandu tambahan akan dikenakan bayaran tambahan RM 10.

3) Perlindungan Semua Pemandu (All Driver Coverage)
📝️Perlindungan ini berguna untuk kenderaan persendirian yang didaftarkan di bawah syarikat atau organisasi (tidak dianggap sebagai kenderaan komersial). Perlindungan tambahan ini akan membolehkan mana-mana kakitangan yang diberi kuasa memandu kenderaan anda dan mempunyai perlindungan insurans yang sama yang diberikan kepada mereka. Premium tambahan untuk sambungan ini ialah RM 50 setiap kenderaan.

4) Bahaya Khas (Special Perils)
📝️Pelan ini memberi jaminan kepada anda terhadap kerosakan akibat bencana alam seperti banjir, gempa bumi, tanah runtuh, gelinciran tanah, sinkhole dll. Kos tambahan untuk perlindungan ini adalah sekitar 0.5% daripada jumlah yang diinsuranskan. Ini mungkin berbeza mengikut penanggung insurans.

5) Mogok, Rusuhan atau komitmen awam (Strike,Riot,Civil Commotion)
📝️Pelan insurans ini melindungi anda dari kerosakan pada kenderaan anda disebabkan oleh pelbagai jenis mogok, rusuhan atau komitmen awam. Oleh itu secara semulajadi ia bukan rancangan popular di Malaysia. Premium untuk perlindungan ini adalah kira-kira 0.3% daripada jumlah yang diinsuranskan kenderaan anda.

📌Tertakluk jenis insuran.

📲0135133241
Perunding Sah Takaful
Page : Mudahroadtax.com
Ig : mudahroadtax2018

Tuesday, September 4, 2018

Terima Kasih Yang Renew Insuran Dengan Kami

Alhamdulillah.👍 antara client kami yang renew roadtax insurans dengan Mudahroadtax hari ini. 😍
.
Renew insuran automatically dapat 🌟FREE BAUCER CAR WASH! 🌟.
.
Semoga dapat berurusan lagi. InsyaAllah.
.
Nak kami bantu uruskan insuran roadtax anda boleh WhatsApp 0135133241
Boleh discuss mengikut kadar bajet . 😊👍
Mudahroadtax Bidor, Perak



Servis Renew Roadtax dan Insuran Seluruh Malaysia



Hubungi Kami Untuk Perbaharui Cukai Jalan & Insuran Kenderaan Anda.

Call/ Whatsapp 0135133241

Mudahroadtax.com Bidor

instagram : mudahroadtax2018

Tuesday, July 31, 2018

Renew Roadtax dan Insurans

Assalam, roadtax dah tamat tempoh? atau bakal tamat pada bulan 8?9?10? 
Nak kami bantu kirakan harga insurans dan roadtax anda secara #percuma?
Kami beri quotation harga #bajet untuk anda.
Jika setuju dengan harga, kami uruskan segalanya untuk anda.
Cod/Pos ekspress.
boleh terus whatsapp 0135133241
www.wasap.my/60135133241

Pengenalan

APA BEZA MARKET VALUE DENGAN AGREED VALUE ?

Just sharing info , beza Market Value dengan Agreed Value . Kalau ada bajet lebih better pilih Agreed Value. Mcm mana nak pilih? ni l...